14 september 2009

Långeman...

... idag stoppade jag undan tre par byxor och två bodysar. Petter la undan en body i helgen och jag har rensat ut två pyjamasar. Nu måste jag tvätta upp 62 för 56 börjar vara för kort. Även och majoriteten av de byxor vi har är med mudd så börjar dom vara korta. Han är en riktigt långeman lillen.

Provade en 62 body på honom idag och den såg sååå stor ut, men det får lov att vara så nån vecka för bodysarna i 56 går justsåpass i grenen, men dom är ju fortfarande för stora på bredden.. Haha

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Det går fort med storlekarna i början. ;) Nej, inga bodysuit's. Jag hade ett par i 74. Använde typ bara 1 av dem. Jag har aldrig varit mycket för den typen av klädesplagg faktiskt. :) Jag har kört med body och byxa mest. :)

Catti sa...

Ja, det är ju himla krångligt det där. :) Nej, vi hade bara en overall när han var i en storleken. Det var ju mitt i smällkalla vintern. Så ingen jacka tyvärr! Det köpte jag inte förrän i 74..

Namárië sa...

Svar: Tack för alla kommentarer! Aha, kanske dags att sparka ut katten Saga ur sovrummet då, för dessvärre sover hon också hos oss på nätterna för det mesta. Roligt att vi har samma gardiner! Vilket rum har du dom i? Barnvagnsmobilen visste jag att du hade, blev kär i den när jag såg den på eran barnvagn :P Känns som att jag kommer gå över tiden en hel del också, så man är väl halverst inställd. Men lite nervös över att inte veta exakt när det är dags ändå, tycker ju om att planera :)