7 september 2009

Gnaga gnaga gnaga

Idag har jag och Ludde varit på stan med Katta, åh var härligt det var att hitta på nått.
Vi åt världens godaste lunch (kan kanske bero på att det var länge sen jag åt kina-mat)
Sen spatserade vi på stan, hittade dock inte nått av det jag söker, inte i rätt strl iaf.

Lilleman var nöjd nästan hela tiden, eller han var nöjd så länge han sov eller åt, resten av tiden ville han vara i famnen. Han har det jobbigt just nu, det verkar klia i munnen för han vill gnaga på allt, nappflaskan, nappen, sin egen hand, tröjan, filten, kräkisen och givetvis det bästa mitt finger för det hjälper till och gnider över tandköttet. Önskar att jag hade en film att visa, det ser väääldigt roligt ut :)



I morgon ska vi försöka få nått vettigt gjort, framför allt plocka blåbär innan thailändarna hunnit länsa ön. Tvätta, diska, dammsuga, skura. Och eventuellt funderar jag på att möblera om i vardagsrummet. Men det beror helt på vad lilleman har för humör. Om det är som idag så kommer jag nog inte få nått gjort...

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: