2 april 2012

Vänner

Allt för sällan skriver jag om våra fina vänner, spontana och glada som gör livet så fantastiskt! I helgen har vi hälsat på Åsa i butiken. Haft middagsfrämmande av Danne och Emil, tyvärr kunde inte Catti, Anders och Alfon komma, men det tar vi en annan gång! Och på söndagen kom Anna, Johannes, Tyra och Ella upp och åt grönsakssoppa med oss.

Jag vet inte hur våra liv skulle se ut utan våra vänner, och jag vill aldrig någonsin föreställa mig ett liv utan våra fantastiska vänner. Spontana middagar, ett litet sms, en fika på stan, eller grillfest på gården. Utan er kära vänner vore livet verkligen tråkigt och platt!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Johanna sa...

Fin hyllning till sina vänner, så lätt att glömma bort att visa/säga sin uppskattning :)

Catti sa...

Du är fantastisk Sofia och jag är otroligt tacksam att ha fått lära känna dig. :) man måste ha en sån vän som dig i sitt liv, så är det bara :)