18 april 2012

Pluggo!

Eftersom det är 10!!! år sedan jag gjorde nått "vettigt" vid datorn så måste kunskaperna friska upp avsevärt. Tror att boken längst ner är den mest passande i detta läge ;)


2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Läser du till vårdadministratör i Umeå?
Hur funkar det på distans?hur ofta är det träffar i Umeå?
Hur mycket praktik är det?
Får du göra praktiken hemma?
Tusen frågor ;)

Sofia sa...

Hej Anonym!
Ja det gör jag, sista terminen nu. Jag tycker att det fungerar bra, men man får ha lite diciplin. Vi har bara en obligatorisk träff i år, men har haft möjlighet att åka ner 3 ggr sammanlagt. I början av utbildningen, inför informatikursen och inför statistikkursen. Den obligatoriska är nu den sista då vi ska försvara sista uppgiften. Vi har haft 12 veckor praktik. Den har jag fått göra på hemmaplan men det är bra att söka själv för att få en praktikplats då det varit lättare att få praktik på så sätt. Du kan maila mig på sofarsogood(a)spray.se om du har fler frågor. /Sofia