5 september 2011

Träning!

Åh vad det känns bra det här! Känner mig stark och stolt, känner mig produktiv och det är härligt!
Idag har jag redan betat av långt mer än vi hade på schemat, lunchat med syster och även börjat fundera över hur jag ska lägga upp mina egna studier och det känns prima! Tror det underlättar en hel del att man både läst svenska engelska spanska och franska när man ska läsa terminologin även om orden är främst latin/grekiska men dom känns bekanta och överaskande nog än så länge rätt bra! Hoppas på att det här fortsätter i samma andra för då kommer jag nog att klara det här utan fantastiska Ida vid min sida.

Tyvärr är hon idag ersatt av en snörvlande, kraxande, äppelsmaskande människa som dessutom pratar för sig själv. Funderar, ska jag sträcka henne en näsduk så jag slipper lyssna på hur hon gång på gång drar in snoret??

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: