13 september 2011

Sjukling!

Har en liten sjukling hemma, igår hade han feber, var snuvig och hostig så jag stannade hemma med honom och försökte multitaska. Need I say att det inte gick jättebra, men men. Gjorde bort engelska testet i fredags så jag var ändå ganska lugn.


Idag sitter jag och kämpar på med Plan, Axlar, Lägen och rörelser. Allt annat har känts ganska lätt och på testet från i fredags fick jag 25/30 ca 80% alltså. Härligt!


Tänkte lägga in en bild från gårdagens våffelgräddning, för vad är bättre än våfflor med glass och fruktsallad då man är hemma och är sjuk?

Lilleman är dessutom överlycklig över mammas barnfilms-samling som nu blivit intressant, igår såg vi Toy story 3, Kogänget och Hugo Djungeldjuret. Och någon fler var det säkert också.


I morse verkade han piggare men när jag pratade med Petter kring 11 så hade Ludvig somnat i soffan en timme tidigare så, ja kanske inte så mycket piggare som vi hade hoppats på.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Tror han smittade Affe lite också men han blir ju som bara hes och täppt i näsan mitt barn. :D Han har inte feber ofta (typ 3 ggr i hans liv?) och tur är väl det för jag har inte råd att vara hemma. Får ju inget om jag vabbar har jag insett. Jävla FK.....