28 september 2011

Start?

Har inte skrivit mycket på sistone, fantasin, motivationen och tiden har lyst med sin frånvaro. Sitter på skolan och gnager i mig Bent I Lindskogs Medicinsk Terminologi och är djup tacksam över mina lärare i gymnasiet som inte lät oss slacka efter. Fick mig tom lite beröm efter sista inlämningen på att jag hade bra flyt i språket, om än gramatiken halkat efter och jag lagt till mig med lite olater. Bara bita ihop och rätta till inför nästa inlämning.

Har varit en fantastisk fasansfull tid här på senaste, orkar inte dra det negativa. Men det kommer nån dag garanterat :D

Vill även passa på att säga hej till Gustav, Loke, Nana's lilla och Josefin och Daniels lilla.
Nu väntar vi bara på resten av gänget, Frida, Anna, Frida, Katarina och Ida :) Värsta babyboomen!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: