8 februari 2009

Sista inlägget för alla...

... Ikväll lägger jag in ett lösenord för bloggen, så from i morgon kommer bara de som mailat att kunna läsa bloggen.


Här kommer sista inlägget:....................... ÖNSKELISTA!


Eftersom jag inte orkar göra nått på dagarna så fastnar jag lätt framför datorn, hittar mycket fint och häftigt, så här kommer min önskelista (igen)!


Första hjälpen från silvetto, 199 kr



Jättefin plåtväska med lås från Silvetto,
den skulle vara helt underbart söt på
hyllan som jag planerar att sätta ovanför
spjälsängen i vårat sovrum.




Barnvagnsmobil från DesignTorget,

Underbar mobil som skulle passa så
bra till våran knallröda barnvagn.
Självklart ska ju lill*n få ha tärningar
i sitt raggaråk precis som pappa!



Body med tufft motiv från Evilout, 229 kr



Supertuff body med hjärta, svalor, flammor
och givetvis en banderoll med "Mom & Dad".
100 % bomull med knäppning både vid hals
och i grenen.






Nappflaska "Cherished" från Evilout, 69 kr



Söt nappflaska, 250 ml med körsbärstryck
och en banderoll "Cherished"






Streamliner från DesignTorget, 350 kr

Underbara former och en riktigt svensk
designklassiker.




Sen vill jag ha den underbara skötväskan från Sourpuss på KillerQueen, men den var i fel färg
Ska försöka hitta någon dag då jag mår lite bättre och kila förbi och höra om den inte går beställa i någon annan färg.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Ja, jag förstår dig. Jag hade känt på samma vis. Tror det blir såhär när man är med om något traumatiskt.. Som din graviditet och min förlossning. Det förstör hela lyckan och man har svårt att se det positiva. Kanske får du en underbar förlossning istället och ett lyckat första möte med liten? :)