11 februari 2009

Det känns lugnare.

Jag har faktiskt sovit i natt, inte jättebra, men ändå bättre än igår.
Kändes skönt att bli lugnade, men givetvis funderar jag ändå...
Alla dessa hormoner + att inte få behålla maten ordentligt + att inte ha
sovit ordentligt = Extra mycket grubbel.

Liten är riktigt aktiv ibland, kommer nog inte bli mycket lugn och ro sen
när vi blir tre. Kvällspigg är h*n tack o lov inte, utan blir stilla kring 21.
SKÖNT! Hoppas verkligen att det håller i sig tills h*n blir stor.

Funderar för övrigt på att skriva HAN istället då det antagligen är en sån.
Vi snabbkollade ju bara, eftersom det fanns annat att titta på som kändes
betydligt viktigare. För jag hoppas verkligen inte att det var en jätteklitoris
vi såg på skärmen... Hahaha.

Jag tror det får vara en han tills motsatsen är bevisad. Vi får fråga igen när vi
ska till SMVC om en månad.... :)

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Hihi, våra pojkar kan bli kooompisar! :) Min kommer ju iofs vara en jätte när eran kommer men. :D

Nä, det kändes inget annorlunda innan jag började läcka. :)