1 februari 2009

Att bli äldre

Är det bara jag som gillar att bli äldre? Kanske har att göra med att jag bara är 23 och känner mig äldre än 23?

Helgen har varit helt underbar trots kräkningar och en riktigt dålig dag.
På fredagmorgon väckte Petter mig med en STOR puss och grattiskramar, sen fick jag somna om och han åkte till jobbet. Sov till 12, helt underbart. Hoppade i duschen och svarade på alla Grattis-sms till frunchen.

När Petter kom hem från jobbet fick jag en UNDERBAR stor blombukett i rosa och ljusgrönt och vitt. Helt perfekt var den.

Vi gjorde oss klara och några timmar senare dök mamma och pappa upp och så åkte vi in till stan för en jättegod middag på Waldorf. På kvällen fick jag presenter, en lampa, tulpaner, pengar, en tshirt som kommer användas flitigt under resten av graviditeten. Haha

Lördag var jag och mamma på stan några timmar, men vi åkte hem ganska fort för jag orkade inte. Väl hemma så pysslade vi på lite och sen började vi med middagen.
18 kom Christina och Kjell med vovvarna, så hippsvipps så var det 4 stora hundar och en liten kisse i huset. Resten av kvällen spenderade jag och Petter slöandes i soffan.

Måndag eller tisdag borde vagnen nått Luleå.... Spännande...

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: