24 februari 2009

Acta Graco Logico S

Vi for och kollade på babyskyddet idag, det blir ett Acta Graco Logico S precis som vi pratat om.
I morgon ska dom sälja en utgående färg till ett bra pris på Barnens hus i Skellefteå så då ska mamma köpa det åt oss.
För det kostar lika mycket som förra modellen Autobaby gör här i Luleå. (Låter konstigt att dom kan ta lika mycket för den modellen här som dom gör för den nyare i Skellefteå)
Känns väl lite väl tidigt att köpa det, men vi sparar typ 800 kr på det och det måste ju köpas förr eller senare.

I morgon kommer Petters storasyster till Luleå, det ska bli kul att träffa henne igen. Har ju bara träffat henne en gång tidigare och det är över ett halvår sen. Man borde definitivt försöka fara och hälsa på henne sen när lillen blivit lite större och får flyga.

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Acta Graco Logico S är super. Jag vet ingen som har något annat faktiskt när jag tänker efter. :) Vi är jättenöjda, även om det är väldigt tungt och sådär.. Men det är ju säkrast av dem alla och det är ju huvudsaken. :)

Gud vad billigt det var i den där shopen!

Catti sa...

Vi kånkar ju en del. Upp & ner för trappor, in & ut ur bilen och affärer osv. Anders orkar typ inte längre, plutten har blivit så hemskt tung!

Bra pris! Vi fick vårat för 1200, eller mamma betalade. :D

Catti sa...

Problemet är ju bara att alla jag känner är förkylda till max och har sjuka barn och ett av barnen i tråden har fått RS också så man blir så himla låst här hemma. Orättvist det där att karlarna bara kan leva på som vanligt. Jag vill också kunna göra en massa saker för MIG men det är ju bara att glömma. Jag är glad om jag får duscha själv typ..