19 februari 2009

Förskoleplats?


Det kommer bli intressant att se om det ens finns plats på Björkskatan om den här babyboomen fortsätter...

8 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Hur länge ska ni vara hemma? Har ni funderat på det ännu? Jag har sån ångest.. Mina dagar är slut vid 8 månader typ.. Hur fan gör man då??

Nja, då måste vi köpa en riktig pump och det blir så himla tjorvigt tror jag.. Jag får nog stå ut med den här nattmatningen!

Catti sa...

Ja samma här.. dagis vid 1 år typ... Känns ju SÅDÄR! Men beroende på vad jag kommer studera kanske jag kan ha han hemma lite längre...

Catti sa...

Ja, jag har varit hos dagmamma sedan jag var 6 månader. ;) Sedan när jag var tre fick vi dagisplats och där var jag från halv 7 på morgonen till 5 på eftermiddagen. Ett riktigt dagisbarn! Man får ju bra mycket mer pengar nu än då min mamma var "föräldraledig" men det räcker ju absolut inte ändå! Anders har heller aldirg varit på dagis för hans mormor tog hand om honom. A's mamma är ju pensionär men jag vill absolut inte ha Alfon där heller på dagarna.. Tråkigt att hon ska lägga sig i så j*vla mycket, annars hade hon gärna fått vara dagmamma åt honom. Nu vill man ju knappt hälsa på föratt hon tror sig vara hans mamma redan! :S Störande!

Catti sa...

Jaa, jag får nog göra det! Det finns en bodysuit med massa jänkare på också och då tänkte jag på en gång på dig och P! :D

Catti sa...

Nää det var nåt annat märke.. Jag ska ta och leta fram den!

Catti sa...

http://www.hippokids.se/cillo508/images/shop/0948.jpg så ser den ut! Från Molo var den. :) Finns som body också.

Catti sa...

Fanns som tröja också. :) http://www.oki-doki.se/Okidokibarnklader/images/shop/15272.jpg

Catti sa...

Vi köpte också vårat acta graco på rea när dom hade på en speciell färg. Perfekt att få nytt men ändå billigt! Hoppas det är någon färg som ni tycker om. :)