14 november 2011

On the road again

Nu är jag på väg mot björkarnas stad, Umeå. Känns konstigt den här gången, brukar vanligtvis längta tok mycket efter att få komma ner och träffa alla klasskompisar och vänner. Men inte idag, kanske är dagens virrvarr. Jag vet inte. Saknar redan Petter och Ludvig och jag har inte passerat Skellefteå än. Funderar på om det kan vara det att jag i princip bara hinner hem innan vi ska iväg till Boden utan junior. Nåja. Ska trots allt mitt opepp bli roligt att komma ner.

Efter skolan idag åkte jag till stan för att köpa nya jeans, hittade inte mina favoriter, men ack väl ett par som får duga. Rätt tvätt iaf, modellen är väl liiiite för hög i midjan men det överlever jag garanterat. Med följde även en hårfärg som jag någon gång under veckan ska försöka få i mitt hår. 2 cm utväxt börjar irritera mig. Nej fy vad negativ jag var idag.

Nu ska jag läsa mina tidningar, blev Tattoo Life och Plaza Interiör. Hörs sen!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: