15 november 2011

The begining

Dags för skola upp och hoppa, hitta busshållplats, glömde väskan. Nej jag vet faktiskt inte. Ny dag idag, statistik står på schemat, ser väl inte mest framemot det utan det ska bli jäkligt kul att träffa klassen igen, det är ju ett bra tag sen sist. Vi pratade om att käka lite middag ikväll, ska bli riktigt roligt, vi har ju som inte haft tillfälle att umgås nått egentligen. Eller rättare sagt jag har haft annat för mig på de andra kurstillfällena.


Har lite ont i halsen och hoppas att det ska vara övergående och inte bli någon fullfjädrad förkylning, har inte tid, inte ork och framför allt inte imunförsvaret för att ta mig genom det utan att däcka totalt. Ska bli spännande att se vad dagen har att erbjuda, ha en fantastik dag allihopa!

Saknar mina fina!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Karin sa...

Vilken fin bild!

Catti sa...

Förstår att du saknar dem :) Och vi saknar er. Men snart ser vi! :)