17 november 2011

Home sweet home!


Det var så fantastiskt skönt att komma hem igår i lagom tid. Fick njuta av min fina familj igår kväll och bara ta det lugnt. Idag har jag pluggat hemma, min dugga är klar och jag har städat lite och tagit det lugnt.

I morgon åker vi till stan och ska vara med Catti och Alfon på Leos Lekland och härja, sen ska vi hem och så kommer Farmor Christina och är med Ludvig för Petter och jag ska till boden på julfest och sova på hotell. Otroligt skönt ska det bli, efter den här kursen känns det verkligen som att vi behöver lugn och ro och rå om varandra. Önskar bara det var lite oftare :)


1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Unknown sa...

Men vilken fin prins :) blir så glad att du skrev :) för nu har jag en NY blogg att få följa.. jippy :) massa kramar.