2 november 2011

Kvällprojekt!

- Laga middag och äta
Är riktigt sugen på plättar eller ugnspankaka egentligen, men har nog för lite ägg hemma.

- Mysa med min älskade familj
Har saknat dem så otroligt mycket idag, vill bara snusa på dem och säga att jag älskar dem!

- Delbyta vatten hos Mimmi
Det börjar vara dags nu, men med det nya filtret så blir inte vattnet lika synligt smutsigt och därför glömmer jag bort det.

- Sy och sätta öljetter
Tihihi, inte många som vet om mitt projekt. På fredag är det leverans så då får ni veta vad jag pysslar med nere i min håla!

- Packa jobb och träningsväska till i morgon
Lite eget jobb på morgonen, sen tentaplugg och sen jobb på Flundran! Det ska bli så roligt att få hänga med ungdomarna på deras höstlov.

Over and out! Det blir nog inget fler blogginlägg ikväll. Men i morgon kommer det ett om helgmyset med familjen Ohlsson-Lindgren!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: