13 februari 2011

Men Sofia!

Okej, jag erkänner jag är en vagn-o-holic. Alltså det går ju fan inte låta bli!
I helgen har vi varit i kära västerbotten träffat älskade familjen och sett älskade vänner lova varandra trohet och kärlek. Och idag har vi varit på loppisar.

FUCK! Vi åkte till Kåge med en vagn. Den får dock stanna där tills det går en tommare bil mot Luleå. Med oss hem åkte iaf en skål av Mari Simmulson (som jag älskar) och lite annat smått och gott. Men i Kåge står en vacker ljus Emmaljunga med navkapslar och skärmar i krom.

Kanske måste avveckla nån av dom andra vagnarna nu.

Puss på er alla!
Bilder från bröllopet kommer antingen senare ikväll eller i morgon!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Hej! Nu har jag hittat till din blogg och bara väntar på bröllopsbilder ;) Det var dock en riktigt bra blogg, blir kanske kvar här. Är precis denna typ av bloggar jag gillar. Såg att du undrade vad "vi" vill läsa mer om, "barnkläder, second-hand och inredning" ftw!

// Tjejen som ville ha bilder, nr 78 ;)