4 februari 2011

Ja se det snöar...

Sitter på skolan och försöker ta mig genom lite böcker, men det går ganska sakta faktiskt om jag ska vara ärlig. Tror veckans sjuka barn har sugit all kraft ur mig. Men det har iaf blivit några sidor lästa.
Kan inte låta bli att sitta och titta ut genom fönstret där det snöar så vackert, funderar på att tvinga vädergudarna till fint väder i helgen med sol och bara några få minusgrader så vi kan åka på en skoterutflykt hela familjen. Det skulle vara så himla mysigt!

Har jag nämnt att jag älskar vintern, speciellt den här årstiden, innan det börjar smälta och bli sörja och efter mörkret som varit. Ge mig bara lite sol så är jag nöjd med vintern.

Dock börjar min kropp klaga på mörkret, trött och slut! Efter varje vinter kommer vår och den är välkommen även om jag älskar vintern.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Ska ju bli siktkakor hela helgen :( som vanligt med andra ord! Har L varit sjuk? Blä för sånt!