7 februari 2011

Listor!

Just nu florerar det många "listor" i bloggvärlden, några fotar, andra skriver. Olika teman olika dagar. Innerst inne skulle jag vilja, men jag är inte nog konsekvent tyvärr. Tappar bort mig efter typ en vecka.

Idag hittade jag dock en lista som jag tänkte fylla i åt er :)


TA UPP NÄRMASTE BOK, SLÅ UPP SIDAN 18, RAD 4. VAD STÅR DET DÄR:
uppfylls (SFS 1998:531). Åtgärder kan i sådana fall vidtas antingen mot

VAD VAR DET SENASTE DU SÅG PÅ TV:
Minns faktiskt inte, så viktigt var det programmet :D

BORTSETT FRÅN DATORN, VAD HÖR DU PÅ JUST NU:
Sorlet av prat i biblioteket.

NÄR VAR DU SENAST UTOMHUS OCH VAD GJORDE DU DÅ?
Gick från bussen till biblioteket. (Senaste långa utevistelse var i lördags em)

VAD HAR DU PÅ DIG?
Jeansleggings, svart linne, lång blommig hood.

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Hm, det var nog nån typ american pie film som gick i lördags tror jag.

SKULLE DU ÖVERVÄGA ATT FLYTTA UTOMLANDS?
Ja absolut, men det skulle nog inte vara ett lätt beslut.


Rätt ointressant lista, men iaf nått. Om någon vill veta vad boken det intressanta citatet kommer från, feel free to ask :P

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Jag gillar listor hihi :D