21 oktober 2009

Önskelista

Min kära syster gjorde en önskelista inför julen och jag skulle inte vara sämre, men jag är kass på önskelistor.

Vad jag/vi önskar oss är typ ett bidrag till bilstolen vi kommer att behöva inom kort om Ludvig fortsätter växa så här (1-2 cm i veckan).
Petter vill gärna ha en ny dammsugare, en Rainbow som hans mamma har till salu. (jag vill hellre ha en liten smidig köksdammsugare för Olle-hår och barnvagns-sand, en Ergorapido)
Ludvig önskar sig nog ingenting, men jag kan önska lite kläder och presentkort (helst presentkort då han växer som ogräs) och leksaker kanske?
Skulle gärna vilja ha en sagobok från beebook också, vi gav en sån till Nova och den blev helt underbart fin.
Jag önskar mig presentkort till mig själv också, då kroppen inte alls ser ut som innan Ludvig längre så sitter majoriteten av mina byxor HEMSKT illa på mig och jag går mest i tjats. Nya Bh:ar skulle inte heller sitta fel.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: