28 oktober 2009

Mysigt hos Jonna

I tisdags åkte vi med Ylva från stan mot Rutvik, där mötte vi upp Jonna och promenerade till Bygdegården i regnet. Babysången där var jättemysig och verkligen nått jag skulle vilja gå på fler gånger, det är synd att det är så långt till Rutvik bara.
Sen spatserade vi till Jonna där det vankades mumsigt fika och trevligt sällskap med mammor och barn :)

Centrera



Efter fikat åkte jag och Ylva till Universitetet och åt lunch och sen droppade hon av mig på OK och så gick jag in till stan för att Ludvig skulle få sova lite innan Petter slutade. Vi kikade in på Åhléns och gick därifrån med lite kläder som Ludvig ska få i Julklapp. Nu är jag klar med alla hans klappar.
Frågan är bara vad man ska ge hans käre far, både i farsdags present och i julklapp, det är verkligen en svår nöt att knäcka... :(

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Jonna sa...

Vad fina bilder på kidzen :D Kul att ni kom !