21 oktober 2009

Nr 200

Det här är inlägg Nr 200 såg jag.

Och det får väl bli en summering av vad som hänt sen jag skrev sist... Vad skrev jag sist egentligen?

Nåja, två månaderskontrollen gick bra, Ludvig var 62 cm lång och vägde 5850 gram.
Vi fick Laktulos utskrivet för att få fart på magen, det funkar jättebra!
Vi har börjat använda vissa plagg i strl 68, känns väldigt konstigt då vi nyss hade 56, men han drar iväg på längden lilleman.

Petter och jag var på loppis på Stadsöskolan och fyndade lite till Ludvig, en jacka i 68, en body, en t-shirt, en dregglis, en "mobil" och så var det nått mer också (som jag inte kan komma på just nu)

Festade med Frida i lördags då hon fyllt 22, första "festen" sen jag blev gravid och det var underbart.
Tror att jag ska köpa hem en vinflaska inför helgen, kände riktigt hur jag njöt av att få dricka nått annat än vatten, mjölk, läsk eller saft!

Igår var vi på Baby-massage, det var riktigt roligt och dit ska vi verkligen försöka ta oss varje gång det är! :)

I helgen kommer mamma och pappa upp på besök, det är också Fyndmarknaden på ARCUS då.
Måste ta tag i Gästrummet innan dom kommer, det är just nu fyllt med BRÅTE!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Haha tänker på vad jag själv gjorde när plutt var kring 3 månader. Tyyp satt hemma och grät, hade inte ens vågat mig ut på stan med vagnen and so on. ;) Och du festar Fast, föräldraskapet blev väl inte lika mycket en chock för dig som för mig., :P Jag ska vara utan affe nästa fredagkväll. Det känns hemskt redan nu. :S