8 mars 2009

Tungklump/lättviktare?

Har i dagarna börjat fundera på hur stor/liten bebbe som kommer till sommaren.

Petter var 54 cm och vägde 4 150 gram
Jag var 50 cm och vägde 3 370 gram

Vad jag mer funderar på är... När tror ni lillen tittar ut? 7 juli är BF
Förutsatt nu att jag inte blir beviljad igångsättning

4 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Du vill bli igångsatt tidigare pga måendet eller? Annars så måste jag nog vänta ett tag med att gissa födelsedagen. ;) Det är ju ett tag kvar ännu. :)

Nä, alla säger att det är så viktigt att ha tätt mellan syskon och jag kan då säga att jag har haft jättestor glädje av mitt närmsta syskon och han är 5 år äldre än mig Vi har lekt hela min uppväxt och det har aldrig varit några problem. 3-4 år mellan känns bra för mig/oss, men man vet ju aldrig, man kanske känner annorlunda innan dess också. :)

Catti sa...

Jag förstår dig! Det borde ju gå att få igångsättning tidigare.. För helvetet du går igenom är ju inte roligt för varken dig eller din familj.. :( Vi får ses någon dag. :) Kram!!

Catti sa...

Ja tyvärr har han ju redan åkt! :D Han åker så jävla tidigt så jag och Alfon hinner aldrig med. :)

Catti sa...

Men jag tror väl inte han kommer till er så tidigt på morgonen. ;) Han håller ju på i maskinhallen med något. Vad vet jag inte riktigt. :) Han åker redan halv 7 på morgonen varje dag den token!