4 mars 2009

ONT!


Dagens inlägg ska få handla om hur jävla ont det gör i kroppen när man kräkts i snart 5 månader.

Magen krampar
Tarmarna känns som öppna sår
Halsen svider och blöder
Tandköttet är ett minne blott på vissa ställen och gör alltid ont
Huvudvärken finns där nästan dygnet runt

Sen så gör det så ont hjärtat när jag känner att jag
ibland hatar den lilla oskyldiga klumpen i magen som
gör att jag mår så här. Vem vill hata sitt eget barn?

Försök inte förstå, det kan ni inte, det här är mina känslor.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

På något sjukt sätt är det så skönt att läsa det du skriver. Att någon faktiskt kan visa lite känslor. Jag förstår dig på sätt & vis. Jag har ju själv jobbiga känslor hela tiden mot mitt eget barn. Konstiga känslor. Känslor jag ibland inte förstår. Och visst måste man få känna precis som man vill! Är så trött på folks ifrågasättande och idiotiska kommentarer. Hur fan kan dom veta något alls om vad som pågår i min hjärna och mitt hjärta? Nej, för det kan dom inte! Kämpa på vännen.. Kramar!!