8 mars 2009

DET ÄR INTE OK!

Det är helt enkelt inte okej att fråga hur jag mår och sen inte respektera svaret, så är det bara!!!

Frågar man hur jag mår och får svaret som vanligt, varför kan man inte bara respektera det?!
Varför måste jag alltid försvara mig?? Varför ställer folk dom kraven på mig?
Jag blir ledsen när jag ärligt svarar hur jag mår och får det kastat i ansiktet på mig "Alltid är det nått med dig". Ursäkta, förlåt, jag ber om ursäkt, jag är så hemskt ledsen att jag svarar nått du inte vill höra!

Jag blir så jävla less, varför ska jag behöva ljuga om hur jag mår för att slippa bli tittad på som en gnällare. FRÅGA INTE OM NI INTE VILL VETA!!!!!!!!

Jag är förkyld, jag tycker synd om mig, jag mår illa, jag tycker synd om mig, jag tycker också synd om min älskade sambo som måste leva med mig.
Jag tycker inte synd om dig som inte vill höra vad jag har att säga, om du inte bryr dig, fråga inte.

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Helt rätt!

Catti sa...

ÅH vad jag känner igen det där! Det är så himla knäppt. Man får inte känna eller må "som man själv vill" utan att någon ska lägga sig i. Till A's familj säger jag numer bara att allt går så bra och att allt är tipp topp. Man orkar ju inte med dessa följdfrågor....

Ja, erat barn får ju iallafall frisk luft varje dag! ;)