2 mars 2009

Inlägg 80 och skitdag!

Orkar inte berätta om min skitdag, mår i alla fall lite bättre nu ikväll och har bakat kladdkaka som jag ska tröstäta. Som det ser ut går min vikt uppåt nu, men jag undrar om det inte är lillen som lägger på sig :P

Bjussar på lite bilder istället för en massa text.


Olle myser med Tigher, eller var det tvärtom? Smulan och Loppan på besök.

Aldrig har vi väl sagt att vi har en hund som sover normalt??


Så här såg våran julgran ut innan den åkte ut ur huset, vilken tur att
jag fick så fina blommor av Petter när jag fyllde år så jag kunde fylla
tomrummet :)


Nu är köket nästan klart!! Vi saknade en sockelbit som Christinas föräldrar så snällt köpte åt oss på IKEA i helgen och även ett till handtag (för nån virrig person har glömt var hon lagt det).

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: