26 mars 2009

Nyaste nytt...

.... blev så less på bloggen så jag hittade en mall och den blir kvar ett tag tills jag orkar ta tag i den själv.

Tänkte bara berätta hur det gick hos barnmorskan (som vi förövrigt ska försöka byta)

Andningslarm får man låna från BB
Moderskapsintyget fick jag med mig hem
Föräldragruppen börjar i Maj
Igångsättning bestäms först efter man sett att illamåendet inte har gett med sig
Vårdnadspapper hade hon ingen koll på så jag ska ringa socialkontoret och fråga.

Har för övrigt vunnit två Tradera-auktioner.
Ett spjälskydd som jag ska sy om (byta band) för 1kr
En sängmobil för 205 kr (nypris 695kr)















Dom rätta färgerna är de på fotot ovan :)

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anna-Sara sa...

vad sött :D

Catti sa...

Den sängmobilen har vi! :) Den är så himla bra. :) Tycker det vart superfint här inne nu! :)