5 mars 2009

JÄVLA FÖRBANNADE SKIT!

Jag orkar inte med mitt liv just nu.
Vaknade med snuva och ont i halsen i morse (MER ONT) har ont i huvudet som vanligt.
Ringde till BMVC och sa att jag kommer inte och lämnar nå prover i morgon. GLÖM DET!
Sen skulle jag ringa till läkaren på sunderbyn, inte en av de typ 15 läkare jag haft kontakt med hade telefontid innan den 10:de. Så jag har en telefontid den 10:de (då sjukskrivningen går ut)
men jag har ju svårt att tro att dom friskskriver mig då inget ändrats. JÄVLA SKIT!


Jag går ner och stoppar in mig själv i pannan och eldar upp mig. Visst låter det bra?

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Ja, det är ju inte så att man berättar för svärmor hur man mår direkt.. Vi borde absolut ses någon dag. Tänkte på dig här i veckan.. När skulle ni på nästa UL? Anders hälsar! Kram