1 november 2010

Så många är ni..

Wow! Jag fick en mindre chock då jag loggade in på blogger i morse för att kolla månadsstatistiken.

1744 besökare har bloggen haft under oktober!

Majoriteten av dessa läsare är fasta läsare som kommer via blogportalen och bloglovin.
Men dom övriga kommer via era länkningar på facebook och era bloggar.
ca 10 % kommer via att dom googlat sig till huset på ön med olika sökord.

Nu tänkte jag höra efter vad ni vill läsa här framöver?
Genus? Teckenstöd? Inredning? Barnmode? Second hand? Ja, vad vill ni att jag ska skriva om?
Skriv en kommentar här eller på facebook!

Tack för att ni läser min blogg!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Karin sa...

Jag gillade inläggen om hur ni ska möblera ert sovrum och Ludvigs rum.

Namárië sa...

Instämmer :) Men skriv om allt du känner för!