6 november 2010

På resande fot!

Till veckan är jag och Ludvig på resande fot. Tidigt på måndag morgon åker vi från Luleå mot Umeå, i Skellefteå hoppar Ludvig av och möts upp av mormor för en hel vecka ledigt från dagis.
Jag fortsätter mot Umeå för några trevliga dagar med vänner och studier. På onsdag är jag åter i Skellefteå, och där stannar vi till söndag. På fredagafton kommer Petter ner och på lördag ska lilla Elenor döpas.

Det blir ett fullspäckat schema under veckan, hoppas att vi får väldigt snälla skoluppgifter. För jag är såååå trött att jag skulle verkligen behöva vila och återhämta mig efter den senaste månaden!

Jag önskar att jag kunde säga att jag tyckte att skolan var skitenkel, det är den inte. Men väldigt intressant. Nu ska jag återgå till min tenta!

Love you all!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Katta sa...

Du är jätteduktig som kombinerar familjeliv och studier, är mer än vad många andra hade klarat av! DU borde vara jättestolt över vad du klarar av att balansera!

Kramar Katta!!