12 mars 2010

Packad (och klar?)

Klockan är 01:10 och jag har äntligen bantat ner min packning så att den ryms i väskan!
Hur svårt kan det vara undrar du säkert, 2 dagar i Skellefteå borde ju rymmas i en weekend-bag.

Jag packar lika mycket för en helg som jag hade packat om jag skulle på semester i en vecka.
Sant - jag hade faktiskt samma väska till Malta i 7 dagar som jag har till Skellefteå i två nu.

Varför? Möjligheter - Beslutsångest och för mycket kläder! :D

Lördag kommer bli bästa dagen på året (hoppas jag) Först en hel eftermiddag med kära syster.
Sen en hel kväll med goda vänner.

4 par högklackade och ett par stövlar borde väl täcka helgen rätt väl?

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Kattens sa...

Det är ju sjukt svårt det där. Har inte alla samma problem? Jag packar något kopiöst mycket. Hela garderoben ska med för man vet ju aldrig vad man vill ha på sig. ;)

Linda sa...

Jag längtar så grymt mycket till på Lördag! :D

Ja, 4 par klackar och ett par stövlar borde räcka, och om det inte gör det så får du väl gräva i min garderob och se om du hittar något ;)

Kram!