2 mars 2010

Ett nytt projekt

Efter över 2 års renoverande, 1 graviditet och numera små-stressade småbarnsföräldrar så...
börjar vi vara lite runda och goa om magen båda två har min älskade sambo upptäckt.
Så nu börjar projekt -7 kilo.

Jag själv är en sån där människa som har otroligt bra disciplin (ett tag och sen faller jag tillbaka i gamla fotspår)

Bestämde mig för att lista våra dumheter - då blir det betydligt mycket enklare att hålla koll på sig själv skulle jag tro.

Sofia......................Petter
Coca-cola................Fikabröd
.......Smågodis.............. Chokladkakor
...........Stora portioner.........Mycket kolhydrater
.....Hoppar över måltider.....Hoppar över måltider
Juice...........................Start!
Älskar att laga mat..........Hatar att laga mat

Nåja, det var det jag kunde komma på, nu försöker vi ändra på dom dumheterna :D



1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Kattens sa...

Heja! :) Mina dumheter är chips, cola, cheezeballs, ostkrokar, godis, choklad, ost & kex, saft.. Ja, alltså jag äter fan något varje dag när jag inte är i ett "skov" med IBS'en. Stackars min kropp! :P