17 mars 2010

Grymmaste helgen på LÄNGE!

I helgen var jag föräldraledig, dvs ledig från föräldraansvaret och min kära älskade lilla grabb.
Det var galet skönt att bara vara Sofia för en helg.

Fredagen blev det mys i Kåge. Lördagen blev det fullrulle hela dagen, sminkning, fotografering, förfest, singstar, vin, Station 8, kom hem strax för 4 på söndagmorgonen.
Söndagen åkte jag på loppis med mamma, sen handlade vi lite och så en vända på barnenshus.
Sen kom Petter och Ludvig och Linda och Marcus, vi åt middag och sen slötittade vi på tv ett tag innan det bar av hemåt.
Fyndade massor under helgen, helt perfekt, Ludvig behöver typ inga mer kläder i 80 nu, men kanske ett par tunnare skor för vinterskorna är bra varma då temperaturen ligger kring 0.

Här kommer lite bilder:








4 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Kattens sa...

Ser verkligen helkul ut! Om än jag saknar bilder på DIG! ;)

Jenny sa...

Ingen bild på dig? :) Försöker själv lära mig att lämna bort kameran ibland, men det är fasen inte lätt!

Jenny sa...

Så skönt att "bara" vara Sofia ett tag. Absolut välförtjänt :) Ska också iväg på festligheter, imorgon närmare bestämt. Lika mycket som jag ser fram emot det, lika nervös är jag för pappa Daniels skull, eftersom han själv är nervös. Men nog går det bra, garanterat!

Linda M sa...

Vad roligt Sofia! Det är du värd :)
Kram!!