5 mars 2010

Besökare...

Statistiken hittills i veckan har sett ut så här:

Måndag: 63 besökare
Tisdag: 47 besökare
Onsdag: 58 besökare
Torsdag: 41 besökare
Fredag: 50 besökare

Men det är lite dåligt om kommentarer, vet att jag är dålig på att kommentera själv...
Men, berätta gärna vilja ni är, jag är nyfiken :D

9 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Emma Aludden sa...

Jag brukar oftast kika in :)

Linn sa...

Jag också:)

Karin sa...

Jag är också skyldig till att besöka din blogg utan att lämna fotspår...

Mia sa...

Kusinen i södern måste ju hålla koll på sitt kusinbarn och hans familj

maria sa...

Ja det är sant, dock känns det som att twisted sister är rätt så stora och att en barnvagn inte platsar sig så bra i närhet av dom, men om jag ammar (har inte gått med dom andra) så kan jag kanske pumpa ur så att barnvakten har så bebis klarar sig i 2-3 timmar :)

Sofia sa...

Åh! Var roligt med lite kommentarer, tack alla! :)

Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma sa...

Hej!
vilken söt blogg.

Ja hoppas våran blir lika bra som er då.
Kram

Kattens sa...

Ja, tradera är så bra! :)

Jag hade ett par Duffy-sandaler förra sommaren som jag promenerade i hela tiden och dom var SVINsköna! :) Det brukar ju inte sandaler vara kanske.. Finns mycket fint i stan nu så du får in och testa! Kram!

Pia - MejasMamma sa...

Oh, så härligt. Var bär det av i helgen?:)