3 januari 2009

Sprattel och sparkar

Sprattel och sparkar fick vi se igår, och ett litet foster som låg och sträckte på sig.
För Petter var det första gången på VUL, första gången han fick se våran stjärna.

Vi var på SuS igår för att kolla mina värden och Ketoner osv för att jag fortfarande kräks,
går ner vi vikt och är så slut. Värdena såg ganska bra ut, bara 1 i Ketoner så jag får behålla
lite mer näring än tidigare. Uttorkad men inte så att det gjorde nått.
Så jag fick välja om jag ville bli inlagd över natten. Jag åkte hem och så ska jag prata med SuS på
måndag igen.

Det var så skönt, första läkarbesöket som jag fått åka hem från :)

5 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Josefin sa...

Tack för lite positiv anda... ;)
Jag tror vi klarar det - det MÅSTE ju gå! :p
Vad tyckte du om bilderna?
Kram

Anonym sa...

Fantastiskt!! :D GRATTIS!

Anonym sa...

Ja, när jag blir less så brukar jag tänka på dig och att det finns dom som har det tuuusen ggr värre. Jag skulle gärna dela med mig lite av min graviditet till dig faktiskt. ;)

Anonym sa...

Näe du nog har jag sett dom :) det är bara bebis saker överallt :)

Anonym sa...

Just det, när är det r-ul? det var så kul, hoppas ni får en bra läkare eller BM och bra bilder! :)

ja, jag lovar så fort jag är återställd där nere ska jag ut och promenera runt sjön, fort!! Och sedan efter efterkontrollen (om allt är OK) ska jag börja om min träning.. Fy fan så underbart det ska bli. Känner mig jättekonstig nu när jag inte tränat på ett halvår.. Det är hemskt. :S