30 december 2008

Ja visst är det så....

Ja visst är det så att familjen ska bli större. :)

Den 8 juli beräknas det nya stjärnskottet att anlända.
Nej, vi vet inte vad det blir än, men på Rutin Ultraljudet hoppas vi på att få se snopp eller snippa.
Ja, det är bara en (om inte nr2 legat och gömt sig under VUL i både v5 och 10)
Nej, jag mår inte bra. Spyr som en fontän och har fått ligga inlagd pga uttorkning 3 ggr.
Nej, det är ingen fara med nån av oss, behöver bara lite hjälp med att få i mig vätska.
v. 14 på Torsdag


Nej jag har inte kunnat hålla fingrarna i styr utan har redan börjat småhandla....

8 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

ja inte har det varit lätt hittills inte! :S Men himla bra att bo nära sjukhuset ju. :) Och kläderna vet du ju redan vad jag tycker om; hur fina som helst! Kram

Anonym sa...

Grattis! ;)

Anonym sa...

Åh vad jag har väntat på detta inlägg! =) fina kläder! syns snart vännen och ta hand om er!

Anonym sa...

Hej sofia

vad glad man blir när man får höra att det äntligen är eran tur .
Lycka till !

kram sussi

Anonym sa...

Stort grattis till bebis! Tur bloggar finns så man får veta nånting ;) Kram

Ida sa...

Grattis! ;) Vad spännande!

Anonym sa...

Men vad roligt!! Grattis :) Förstod att nåt var på g när du var så intresserad av barnvagnar ;) Kram Linda.

Anonym sa...

Hej Sofia! Det var så länge sen jag hörde av dg, och nu fick jag höra av en släkting till dig att du ska ha barn:) Grattis! Vi måste få komma och hälsa på någon gång, jag har följt din blogg lite bara, men ett par uppdateringar skulle ju inte skada ;) Hoppas att du har börjat må bättre och ha det bra! Kramar