20 januari 2009

Nåja,,,

... efter en ganska lugn helg, så kommer ju givetvis ett bakslag. Så här illa har jag inte mått sen innan medicineringen som jag gjort de senaste två dagarna. Tar mig knappt ur huset. Orkar INTE! Måste boka tid hos BM för att lämna urinprov sen i veckan... Tror jag klarar mig från inläggning, men vem vet. Ketonerna brukar ju dyka upp när jag minst vill det.


I övrigt så planerar jag en massa, finns inte så mycket annat att göra.
Sova, äta, spy, sova, äta, spy...

  • Eventuellt så finns spjälsäng att låna på min sida släkten.
  • Väggskötbord har tydligen mina föräldrar ( om dom hittar alla delar)
  • Har sett en barnvagn jag gillade, när jag mår bättre ska jag åka och klämma och känna på den.
  • Funderar massor på barnkläder och börjar ha koll på vad jag vill ha...

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Hej Sofia! Hittade din blogg! Grattis till graviditeten! :)
Jobbar du fortfarande med fröken Sara? Kram/Anna Sköldmark

Anonym sa...

Usch stackars vännen.. Kan lova dig att jag hatar att vara gravid lika mycket som du just nu.. Känns ju som att man bara vill lägga sig på tågspåret här nedanför.. Men men, vi ska nog klara det.. Kramar om!

Anonym sa...

Den där sovgungan ser för härlig ut!!