14 januari 2009

Åhhh, vad roligt...

..... Nej. Inte det minsta!



Jag hatar att vara gravid.




Det är inte mysigt, den som tycker att det är mysigt att spy 10 ggr per dag behöver hjälp.

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Maria sa...

oj oj du verkar ha det jobbigt... hoppas det blir bättre snart, kram

Anonym sa...

Ja inte är det kul alltid inte! Jag hatar att storken inte kommit ännu.. Så lite hatar jag nog att vara gravid nu..

Nä jag förstår att du inte känner för att åka och simma.. Kanske blir för mycket guppande också? Huuh.

Anonym sa...

haha måste ju erkänna att jag är osäker på om jag ens ryms själv i ett badkar nu! :D Får väl inte fylla badkaret alltför mycket så det svämmar över eller något. ;) Jag har verkligen saknat badkar.. När man är så van att ha det är det hemskt att helt plötsligt stå utan.. Speciellt när man nästan gått upp 30 kg och det helt plötsligt är jobbigt att stå upp och duscha. :D Men du, ni kommer få grymmt fint när ni väl gör ett andra badrum (visst skulle det bli där uppe?)