23 januari 2010

Underbar helg!

Igår sprang jag på stan med Frida, vi åt och snackade skit, oja SKIT :P
Sen åkte vi till Stina och lämnade av lampan och hämtade en påse med barngrejer - stort tack!
Middag åt vi hos Christina och där träffade vi även Åsa och Fredrik (inte Putte) och det blev en mycket trevlig afton. Sen åkte vi hem och jäste i soffan hela kvällen med chips och ostkrokar :D

I morse låg vi länge och myste i sängen innan vi gick upp och åt frukost.
Efter ett litet tag packade vi ner Ludvig i sparklådan och gav oss ut på premiärtur.
Det märktes att Ludvig gillade att åka spark - för han somnade innan vi hunnit ut från gården. Eller var det så att han var uttråkad?
Vi sparkade till Petters pappa där vi blev kvar ett bra tag, Ludvig tittade på skidor på tv:n med stort intresse och sen blev det lite mat i magen för lilleman och fika för oss större.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra riktigt, jag borde vara duktig och röja lite här hemma. Men jag tänker ignorera det stenhååååårt. :)

Men i morgon hörrni, då bär det av till IKEA och jag har en lista som är längre än jag själv är känns det som, men det finns inga måsten på den, bara en massa VILL HAAAA!
Ludvig studsar runt i hoppgungan så det kanske kommer ett litet inlägg om vad det är jag vill shoppa. Vi får se.

Om inte så vill jag passa på att önska er alla en trevlig helg, i morgon vet jag inte om jag kommer att hinna höra av mig. Men vi ser ju. Förresten så finns Ludvig på youtube för alla att se sök på "husetpaon" så hittar ni söt-trollet vårat!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: