20 januari 2010

Sjukligt trött

Senaste veckan har jag varit så vansinnigt trött.
Ljus, ljus ljus ljus, jag vill ha ljus. Jag vill ha långa dagar, ljumma vindar. Inte iiiis.
Inte halka, inte just nu. Min kropp skulle behöva bo utomlands en månad och ladda om.

Nåja, i morgon är det stor och liten. Jag ska tvätta lite och plocka lite här hemma.
Göra lite måsten som inte blev av idag (men jag gjorde faktiskt dom viktigaste).

I morgon ska jag ringa facket - ringa fastighetsbyrån - planera om två blommor som är ledsna på mig. Börja måla sparklådan om den torkat. - Tvätta - OCH stöka undan i mitt hem.

Borde köpa hem ett kilo apelsiner, men jag gillar inte riktigt apelsiner.

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anna sa...

Här är det en till som är sååå trött men min trötthet beror på min förkylning som jag lyckats dra på mig nu efter magsjukan =/ Fan, verkar ju aldrig som att man ska få bli frisk!

Åh, vad mysigt med sparklåda. Måste nog också leta fram sparklådan nästa vecka när vi åker till byn. Ska dit och vara hund- & husvakt en vecka medan mamma och pappa drar till solen, tror du man är något avis!

sanna sa...

typiskt att dom växer som ogräs våra barn ;)