3 januari 2010

Long time ago....

Nu var det minsann länge sen vi hördes och sågs. Har haft en riktigt jul och nyårs lov och i morgon är det nog slut för då börjar Petter att jobba igen (sorg, sorg, sorg) Jag önskar att man kunde vara hemma samtidigt oftare för våran skull. För att få tid till att bara vara med varandra och njuta av våran lilla familj.

Nåja, en kort sammanfattning -
Fredag före jul åkte jag på magsjuka - sen Ludvig och sen Petter. JISSES!
Julen spenderade vi i Kåge hos mina föräldrar. Mycket mysigt. Vi åkte onsdag kväll och kom hem söndag eftermiddag, då åkte vi till Christina på julmiddag och sen åkte vi till Katta och Ronny i Gammelstan.

Kvällen före nyårs-afton hade vi barn-vakt, gick ut och åt (och så friade jag, så nu är vi förlovade) och sen såg vi på gammelstads manskörs nyårs konsert, solist var Ulric.
Nyårsafton spenderade vi med Christina och Maj-Britt och åt och drack gott. Skålade in nyåret och myste.
Sen dess har vi inte gjort så mycket, myst på och bakat en massa inför dopet. Och det håller jag på med just nu också. Snart är det lördag och då smäller det. Ungen ska bli polare med självaste Gud Fader :P

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: