31 augusti 2009

The end of an era

Ludvig har varit mer och mer missnöjd vid bröstet de senaste dagarna, så idag testade jag pumpa ut... 35 ml fanns i flaskan efter 30 minuters pumpning. I give up!
Stackars pojke inte konstigt att han varit grinig.
Idag har han fått 3 x 135 ml och jag tror aldrig jag haft ett så nöjt barn, han har inte ens velat ta nappen.

Tror att vi nästan garanterat kan säga att det här är slutet av min amning.


2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Vad trist! Men samtidigt skönt att veta vad som r galet kan jag tro.. Och finns det inget så är det ju ingen idé att envisas så att barnet fortsätter att vara missnöjt. Han är så fin! Vi måste ses någon dag ju! kram

Namárië sa...

Viktigast är att Ludvig är nöjd! Jag kommer inte att envisas heller om det inte funkar, det finns bra ersättningar och alla gör väl så gott de kan :) Supersöta bilder! Speciellt när han lipar.