27 augusti 2009

Avlastning och shopping

Åkte till mamma och pappa på onsdag morgon för att träffa lite vänner och få lite avlastning.
Hann träffa både Josse, Elina, Patrik och Matte.
Mamma och jag shoppade lite, Ludde fick en jättefint set i svart med barbapapa.
Vi åt middag hos mormor, strömming och färsk potatis MUMS!

Idag har jag sovit och sovit, Mamma tog Ludde och han sov (givetvis, som en stock)
Sen blev det en vända till vårdcentralen pga min förkylning som tjorvade med astman.
(Har förresten inte svininfluensan :P)
Ikväll kom Erika, Cornelia och Jonas förbi och Ludvig fick jättefina kläder och det var så roligt att träffa dem, det är över ett år sen sist.
När mamma och pappa kom hem från staaan fick Ludde en jättefin bodysuit och givetvis så kunde jag inte låta bli att beställa lite kläder från hm som kommer om två veckor.

Nu ska jag sova, kort och intensivt inlägg blev det. God natt alla!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

Bilder på kläderna, både från H&M och kompisarna? :)