21 april 2008

Hoppsan!

Det börjar vara ett tag sedan jag uppdaterade, ber om ursäkt för röran på bloggen förresten. Har förstått att den inte riktigt ser bra ut för alla. Nåja, huvudsaken är väl att den ser bra ut hos mig. Haha


Förra veckan bestod av att slipa och spackla klart i vardagsrummet, måla elementet i badrummet och slipa, spackla och måla klädskrubben. Golvet i sovrummet är klart och det blev så underbart fint!
Golvet till köket kom mitt i veckan och det gjorde tapeterna också så vi for och hämtade allt. Åh, nu känns allt så nära. På lördag morgon kom mamma upp och vi åkte ut till huset och började tapetsera. Gisses, nu går det fort. :) Petter hade aldrig tapetserat förr och det var verkligen svårt att tro, han kanske får tänka på att byta yrke? Det var riktigt imponerande.









Och så var det klart :D
Sista våden i vardagsrummet är på plats!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Åh fiiiint det blir! :) Nu är vi nästan också klara ju.. Det går fort när man ligger i! :) Kul det var att komma och kolla hos er också. Hade hänt så mycket sen jag var där sist! :) Kramis

Anonym sa...

Ja det är verkligen roligt! :) Vi kommer väl förhoppningsvis vara av de första i vår vänskapskrets att få barn - om allt går som det ska menar jag! :) Kram