7 april 2008

Dator KRASH!!! och Köket

Förra helgen var vi på ikea, det inhandlades lite smått och gott och så gjorde vi även sista (Förhoppningsvis) Ritningen på vårt kök, nu har vi fått våran offert!

Yieks. Nåja, det är ju inte så farligt egentligen, men med en liten budget så kan man ju drömma iaf.

Petter har varit så duktig i veckan, taket i skrubben (Klädskrubben) och badrummet är klara. Lackade och spotarna i badrummet är monterade.. Åh! Varför jobbar man helg och kväll, vill vara med och hjälpa till och framförallt se hur fint det blivit..

Näst på vår lista står det : Beställa golv och tapeter, för på två veckor kommer min kära mor och hälsar på och om golvet i sovrummet är klart så tror jag att hon gärna tapetserar.


Det kommer ju inte så ofta inlägg från mig, och på sista tiden har det varit ännu sämre med det. Det beror på att mina kära dator har haft en nära döden upplevelse, nu är den återuppstånden. Men det kommer dröja innan den är sig själv då varken musik eller bilder hängde med. Lite gick rädda, men det var inte mycket.

Nu ska jag laga lite käk och sen åka till jobbet. Lev väl!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Måste vara trist att inte jobba samma tider som sin käresta. Är ju jobbigt att "jobba om varandra", speciellt när man renoverar! :S

Usch, mardrömmen är ju att min laptop ska krascha där jag har alla bilder på katterna, och nu också alla bilder från renoveringen. Man vill ju kunna se hur det såg ut innan och under tiden.. Eller ja, vill man det? :D Just nu ser det ju bara ut som ett enda slagfält men förhoppningsvis får vi bukt med det snart också. Idag ska även vi bestälal golv till köket, vardagsrummet och sovrummet! :)