5 mars 2008

Sovrum

Måste ju bara tillägga att den här bloggen är min och innehåller saker i min smak och vad jag drömmer om i huset, P och jag har helt olika smak, men vi verkar ändå kunna enas om det mesta :P


Sovrummet jag drömmer om ser ut så här ungefär...


3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Ser jättefint ut! :) Vi har själv MALM i sovrummet; http://www.catti.se/2007/08/28/sovrummet-och-tv/ :) Det är en jättefin serie!

Jättekul att du hittade mig! Nu har jag en rolig blogg att följa. ;) Jag var in för nån vecka sedan i huset och det har ju blitt så himla himla FINT! Även fast det är långt ifrån klart men jag gillar verkligen nya planlösningen. :)

Gillar nog också den svarta bäst, den passar bst med soffan, men Alma och Dharma kommer väl håra ner den. :D

Anonym sa...

Nähä! Är det den från EM? För den på IKEA ser ju exakt likadan ut fast är hälften så billig? Fast du kanske redan har den där byrån. :)

Ja det blev supersnyggt verkligen. Vi har ju varit med och gett tips om vart köket skulle vara åde också. ;) Nej, ni har verkligen massor att göra fram till sommaren, men det är tur att det bara är roliga saker. :) Idag har dom ju utförsälning på ELON eftersom de har gått i konkurs om det är något ni behöver till kök eller badrum.. :)

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har. Kul att följa er i er strävan mot att få huset fint. Ha en bra dag. // Solan