5 mars 2008

Sömnlös....
























Eftersom jag inte verkar kunna sova i natt så har jag suttit vid datorn ytterligare några timmar. Skulle inte förvåna mig om jag fick fyrkantiga ögon på kuppen.
Har pillat med väggmålningen jag vill ha i källaren, tror att det skulle bli tokläckert. I svart skulle den bli så klart för att bryta av, och skapa kontrast mot våra sjukhus-vita nymålade väggar i tvättstugan/pannrummet.
Testade även tapeten som jag vill ha i vardagsrummet, mot det riktigt snygga golvet från Alloc, som vi redan har valt ut.


Tycker att det ser helt okej ut, nej, vem skojjar jag med. Det kommer att bli så grymt fint :D Tänk dig en soffa i något mörkt grovt tyg mot den "bakre" väggen och några mysiga kuddar och filtar. Nästan genomskinliga gardiner.
Mmmm, längtar :D

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: