14 december 2011

Tomtelucian Ludvig

Här kommer lite Luciabilder från firandet på förskolan, har censurerat de bilder där andra barn syns då jag inte vet hur deras föräldrar ställer sig till publicering på bloggen. Om någon har något emot att dessa bilder finns upplagda skicka ett medelande, kommentar eller ring!

Ludvig tyckte väldigt mycket om sin Tomtelucia dräkt. Det viktiga var tydligen inte så mycket modellen utan det viktiga var tyget. Det är inte lätt att vara liten. Men han var mycket nöjd över att han glittrade och mamman vad rödlurvig hela dagen då tyget släppte ofattbart mycket. Jag är riktigt stolt över att jag lyckades med det här. Det enda jag inte blev nöjd med är den vita kragen, men å andra sidan så var klockan långt långt över tolvslaget då jag sydde den.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: