15 december 2011

Halta-Lotta

Gjorde en fantastisk vurpa igår, en sån där, slår jag inte ihjäl mig nu så kommer jag minst behöva gipsa halva kroppen.
Som tur var gick det riktigt bra, svullen och ond fot, men den går bra att stödja på och är inte blå. Avvaktar och ser, men idag är det då bättre än vad det var igår :)

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

Aj, aj! Krya på dig! Hoppas du lyckas lindra värken så du kan sova.
(Ps. Broddar, broddar, broooddaaar ;)

Catti sa...

Ramlade ner för en trapp i helgen så jag vet hur du känner dig. Jag är så jääävla blå än haha. Handleden, rumpan och ryggen. Ser misshandlad ut. :P

Unknown sa...

Stackarn, men vet du det finns en kurva vid busshållsplatsen vid kallkällan där vi bor. Den är inte att leka med. MAN skall inte springa till bussen under vintertid.. Speciellt när man är gravid.. STOR risk att man halkar. Jag har gjort det flera ggr. Varför lär man sig aldrig?