1 juni 2010

Tidsbrist!

Är så otroligt dålig på att blogga just nu, ni får ursäkta. Men mycket annat kommer mellan, typ en trotsig 10 månaders kille, sol och andra trevligheter.

Just nu känner jag mig lite stressad över det faktumet att jag knappt har tid till att andas vissa dagar, för på fredag ska jag ha Me&I träff här hos mig, men tillhörande fika och småbarnsbus.
Planen var alltså att hinna städa, baka och röja undan lite ute innan dess. Och på det slänger vi att jag inte gjort nått vettigt idag (än) I morgon har jag körlektion så jag är borta mellan 12 och 16:30. Det lämnar alltså bara några yttepyttiga timmar till bak och städ. (med en trotsig unge hängandes i benet) Men det är ack så charmigt och det kommer att bli otroligt trevligt på fredag :)

Hoppas ni har överseende med bloggbristen, jag kanske får avsätta speciell bloggtid?

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

OOOJ Fia! Jag blir stressad av att läsa detta haha. :D Men som den supermamman du är fixar du det ju ändå. ;) Jag hoppas vi kan komma på fredag! Känner mig lite bättre nu iallafall. :) Kramar

sanna sa...

stressa inte ihjäl dig nu! :)

nej, vi öppnade inte skåpen alls, jag tänkte också så att om man låter bli kanske det går vägen :)